Verine geriljareklaam

Hea näide reklaamist, mis saab küll tähelepanu, aga valet sorti tähelepanu. Selline on Parodontaxi reklaam nt kaubanduskeskuste tualettides.

Imelikul kombel on selline geriljareklaam küll loomult täiesti õigesti üles ehitatud, aga ilmselt on tegu lihtsalt vale probleemiga, mida sel kombel inimeste ette tuua.

Iga kord õõvastab, nõudes eneseületust, et seal kausis üldse käsi pesta ja ei tee head ei kaubanduskeskusele ega hambapastabrändile, sidudes mõlemad ebameeldivate emotsioonidega.

Kuidas teile tundub ja kas olete seda kampaaniat märganud?

Parodontax reklaam

Üks vastus

November 29, 2013 at 14:59 Autor Erika

Olen märganud, esimese hooga tahtsin teise kausi juurde minna käsi pesema. Kuidagi eemaletõukav ja ebameeldiv tunne tekkis.

Lisa kommentaar