Vahet pole, et on kräpp

Mind paneb alati imestama kui midagi tehakse nii kehvasti, et see lihtsalt peab olema ilmselge kõigile, kaasa arvatud tegijale, ent ta viib asja siiski lõpuni just sellisena. Hakkamata midagi muutma.

viking-line reklaamKuidas muidu selgitada näiteks sellist plakatit, mis Viking Line’i laevas silma hakkas. Ning tuhandeid analoogseid, mida ma igal sammul tegelikult näen.

Disainer paigutas hinna “2.80” ja neljandiku sõnast “nonparellidega” jäätise peale, nii et need on vaevu väljaloetavad ja hirmus inetud, aga… otsustas asja nii jätta. Ei ole ju võimalik, et ta ei märganud, aga tal oli ükskõik. Jäätis on peal, tekst on peal, hind on peal. Milles probleem?

Ja võib-olla ei olegi probleemi. Tõenäoliselt ongi kõigil peale minu ükskõik, aga mind jäävad sellised asjad küll justkui hambaorgiga silma torkama ning küllap jään selliste disainide üle igavesti imestama.

Kuidas Sulle tundub — vahet pole?

Lisa kommentaar