Reklaam on üks neist valdkondadest, mille kohta on kõigil arvamus ja milles kõik on “eksperdid”.

Kui tahad teada, kuidas reklaamitegemine käib, missugune näeb välja lavatagune maailm ning mida peaksid teadma, et reklaamimaailma mõista või seal sõna sekka öelda, haara raamat kaenlasse, probleemide vältimiseks tasu kassasse ja saad teada:

  • Kuidas reklaamiagentuuri tööle saada?
  • Missugused on tüüpilised reklaamiagentuuride töötajad ja kliendid?
  • Kuidas teha tõhusaid reklaame?
  • Kuidas “panna maha” häid ideid?
  • Mis on sagedasemad jamad, mis reklaamides juhtuvad ja mida sa enamasti ei märka?

Autorist

Olen reklaamialal töötanud Eesti nii suurimates kui ka väiksemates agentuurides üle kümne aasta. Olen alustanud segaduses copywriter’ina ja lõpetanud loovjuhi ametis oma agentuuris. Ma olen näinud suuri kliente ja väikseid kliente. Suuri reklaamigeeniusi ja väikesi eneseupitajaid.
Ma tean, kuidas reklaami tehakse.

Kent Raju