Erinevad tüübid agentuuris

TIGU
Ka teda võib kohata erinevates ametites üle kogu agentuuri. Nagu liigi nimetuski ütleb, on siinkohal märksõnaks ahastamapanevalt aeglane töötempo. Mitte ainult keeruliste, vaid ka igapäevaselt lihtsate ja tavainimese puhul lausa automatiseeritud tegevuste puhul. Nagu
meili lugemine, ekraani õige nurga alla sättimine, istumine, infootsing internetist, reageerimine telefonihelinale jms. Teod kipuvad omama ka mõnda harjumust, näiteks suitsetamine, kohvi- või teenarkomaania. Sellest teevad nad igal võimalusel (harilikult kõige kiiremal hetkel) terve teaduse. Mõnuga kimuvad nad mikromeeterhaaval suitsu, kuulates kõrvale lindude kevadist sädistamist, kiirustamata viivad nad läbi täiemahulisi teetseremooniaid, alates teevee täpselt õige temperatuurini reguleerimisest, lõpetades vette lisatavate teelehtede ükshaaval läbi valgustamisest, nuusutamisest ja seejärel õrnalt vette sättimisest. Kujutage nüüd ette seal kõrval seisvat inimest, kes teo tegutsemiskiirusest sõltuv on. Näiteks projektijuhti, kelle projekt heleda leegiga põleb ja kiiret tegutsemist nõuab. See on üks reklaamiagentuuris enim infarkte põhjustav situatsioon. Vist.

LOOMEHULL
Tegelane, keda iga agentuur vajab. Mitte ainult loomingu pärast, oluline on ka roll kliendi ees. Mõnikord ongi see Loomehullu palkamise peamiseks põhjuseks. Kasuks tuleb einsteinilik/hullumeelne välimus, sest see viitab lahedatele ideedele, lisaks rebib kliendi välja tema igapäevasest rutiinist, kus ta puutub kokku peamiselt tõsiste nägudega ülikondadega.

Loomehullule on lubatud palju rohkem kui kellelegi teisele. Ta võib teha süüdimatult väga julgeid, isegi solvavaid märkusi, ilma et seda pahaks pandaks. Ta võib kliendikohtumistel rääkida anekdoote ja flirtida nii palju, kui jaksab. Seda nimetatakse ka pingete mahavõtmiseks ja jää sulatamiseks.

Loe teistest tüüpidest edasi juba raamatust!

Lisa kommentaar