Arvamused

Loe ja kirjuta raamatule arvustusi ka www.arvustus.com lehel.

6 Vastust

September 8, 2011 at 11:01 Autor merit

Keegi vist ei julge esimest kommentaari kirjutada 🙂 ma olen see julge, olles ühe esimestest eksemplaridest juba poolepeale lugenud ja julgen sõna võtma hakata!

Müts maha selle raamatu ees! Eriti selle pärast, et see on nii kõikehõlmav ja samas parajalt õhuke. Ja eriti selle pärast, see on asjalik ja meelelahutuslik. Eriti selle pärast, et sellest reaalselt õpib ja et see avardab silmaringi. Selles on isegi päris Eesti näited, isegi sellest hallist ajast, millest ma ise hästi ei mäleta. Väga hea on see veel ka värskendamaks oma arusaamist reklaamist ja turundusest ja viia end kurssi moodsamate asjadega ning lahutada meelt mälestustega vana kooli reklaamist nagu ka igasuguste kliendijuhtumistega. Ja sellel tundub et ongi värske ookeani ja Alpide lõhn nagu kaanel lubatud 🙂

See on väga hea raamat, ausõna!

September 9, 2011 at 11:33 Autor kirju

Tegelt ka (kui leppida, et tirazeeritakse sellist ebakorrektset väljendit) – siis see on tõesti väga hea raamat. Tuleb au anda stiilsusele, mis on läbi viidud algusest lõpuni. Lugedes võiks võtta sellise Dilbertilugemise hoiaku – tõde antakse edasi läbi huumori ja ilukirjandusliku (vahel ka liialdatud) kujundlikkusega ja nagu autorgi sõnab, siis edastatakse vaid “mõttekamat osa” teooriast. Aga muidugi võivad taolist statementi lubada vaid need, kellelt teooriad juba ammu peost söövad. See raamat on ühe subjektiivse reaalsuse eneseirooniline objekt, millest ainuüksi kaanepildi analüüsiga võiks täita sadu tähemärke.

October 21, 2011 at 15:22 Autor Priit

Kui Dilbert kirjeldab suvalise suurfirma kontoriroti elu, siis Reklaamitrikk eeldatavalt peaks olema mõnevõrra spetsiifilisem, aga kuna reklaamiga puutuvad kokku nagunii absoluutselt kõik, siis tegelikult raamatu sihtgrupp (hahaa) on enam-vähem sama suur, kui mitte suurem.
Mulle kirjelduse järgi jäi alguses natuke mingi reklaamitegemise õpiku mulje, tegelikult pole asi üldse nii, teooriat on ainult näpuotsaga ja sellegi üle pigem tehakse nalja. Lugeja poole pöördutakse küll kui potentsiaalsesse reklaamifirmasse tööleasujasse vms, aga kui see kõrvale jätta, siis tavalise “reklaamiohvrina” on Eesti reklaamitegemisest täitsa naljakas lugeda. Jutt jookseb ladusalt, laused on nutikad ja näited ja võrdlused ajavad irvitama. Hea lugemine.
Mõned “TEGELT KA” elust-enesest näited tunduvad uskumiseks natuke liiga napakad (ntx reklaam peab karjuma, aga seejuures hästi vaikselt), aga samas ma olen http://www.clientcopia.com ka hullemaid asju lugenud 🙂
Klientide ja reklaamitegijate endi tüübikirjeldused on ka päris head.
Jutumullidega pildid teksti vahel on ka head, see vast on ka üks põhjus, miks mulle Dilbertit meenutab. Ja erilist moodi kujundatud “reeglid”, no see on küll Dilbertist “maha pandud” 🙂
Aga natuke lühike raamat oli, kahju kohe kui otsa sai. Teisest küljest, pigem lühike ja lööv, kui paks ja igav, eks ole. Kehtib vist kõige kohta.
Hinne: 10 p.

December 30, 2011 at 01:24 Autor Ingmar

Kiirelt ja ladusalt läks selle roosade kaantega raamatu lugemine. Isiklikult pean raamatu teist poolt lõbusamaks ja huvitavamaks, kus on juttu agentuuri tööst ja reklaamide tegemistest. “Tegelt ka” tsitaade juures meeldis autori ausus, et ta julges näidetes kasutada isiklikke apse ja möödalaskmisi. Ei jäänud muljet “Ise olen kõige targem ja tean kuidas asjad käivad”.
Raamatu sisu värskuse ja mitmekesisuse osas (just Eesti konteksis), tekib vägisi arvamus, et paganama põnev töö neis reklaamiagentuurides.

January 4, 2012 at 21:42 Autor Siim

julge, aus, avameelne ja lõbus 🙂
Soovitan!

March 4, 2013 at 10:27 Autor Kersti Aave

Asjatundlik. Lihtsalt loetav. Kõiki valdkondi eluliselt haarav. Ja lõpmatult vaimukas!! Kutsub lausa korduvalt lugema.

Kersti

Lisa kommentaar